Tündérkert Óvoda és Baby Hotel
Speciális óvoda cukorbeteg
és/vagy bármilyen ételallergiás
gyerekeknek!
MENÜ

Óvodánkat a Tündérkert és Mesepalota Egyesület tartja fent. A közhasznú fokozatú társadalmi szervezet nyilvántartási száma: 4593, melyet a Pest Megyei Bíróság vett nyilvántartásba 2006. 04. 18-án. Az egyesület székhelye 2013 Pomáz, Katona József u. 2. A társadalmi szervezet célja: óvodás gyerekek nevelése, felkészítése további képzésüknek. A társadalmi szervezet célja szerinti besorolása: oktatási tevékenység. Az egyesületnek 10 alapító tagja van, ám bármikor lehet csatlakozni a tagok soraiba. Az anyagi, költségvetési kérdésekben a 3 tagú, kívülálló pénzügyi bizottság határoz. A törvényességre a szintén kívülálló 3 tagú ellenőrző bizottság felügyel.

 

A Tündérkert Óvoda 2007-ben nyitotta meg először kapuit. Már akkor nagyon nagy érdeklődés övezte a térségben egyedülálló baby hotel szolgáltatásunkat. Az óvoda szolgáltatásai azóta is folyamatosan bővültek. Minden olyan tevékenységet szívesen indítunk, akár szülői kérésre is, ami a gyerekek fejlődését segíti. Hamarosan felépült a sósarokkal ellátott tornatermünk is, ahol azonnal elindult a zenés- táncos torna a gyógytorna mellett. A legfontosabbnak az egészséges életmódra nevelést, valamint a környezettudatosság korai megismertetését tartjuk. Természetesen mindezt játékos formában, hiszen hitvallásunk, hogy a kisgyermek életében a játék a legfontosabb. Az iskolára való felkészítés is játékos formában, tevékenységek közepette zajlik nálunk. A családias légkör az, ami szintén egyedülálló a mi óvodánkban. A maximális létszám 15 fő, így minden gyermekre jut kiemelt figyelem, s minden kis személyiséget egyénenként, differenciáltan fejleszthetünk, nevelhetünk. Iskolára való felkészítésÓvodai nevelésünk célját programunk szerint a sokoldalú harmonikus személyiségfejlesztés határozza meg. Feladatunk a gyermekek életkori sajátosságaihoz igazodó képességfejlesztés megvalósítása, amellyel eljuttatjuk gyermekeinket az iskolaalkalmasságig. Az óvodai nevelési folyamat, a gyermek belső érése és a családi nevelés eredményeként, gyermekeink az óvodáskor végére /hat-hét éves korra/ elérik az iskolai élet megkezdéséhez szükséges fejlettségi szintet. E szint elérése érdekében óvodánkban maximálisan mindent megteszünk, tudásunk legjavával alapozzuk meg észrevétlenül, ám tudatosan minden kicsi egyéniség első, életének legmeghatározóbb szakaszát.

 

„Csináljon bármit, ami nyitogatja szemét és eszét, szaporítja tapasztalatait; ő azt hiszi, csak játszik. De mi tudjuk, mire megy a játék. Arra, hogy e világban otthonosan mozgó, eleven eszü és tevékeny ember váljon belőle.” -Varga Domokos

Asztali nézet